Jyväs-Parkin brändi- ja imagotutkimus 2020

Julkaistu 16.06.2020

Miltä Jyväs-Parkki näyttää ja kuulostaa?

Jyväs-Parkki alkoi uudistaa brändi-ilmettään keväällä 2019, ja kysyimme mielipiteitä uudistukseen liittyen keväällä 2020. Brändi- ja imagotutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaiselta Jyväs-Parkki näyttää ja kuulostaa verrattuna viime vuoden tuloksiin. Vastauksia saapui tänä vuonna yhteensä 288 ja voimme iloksemme todeta, että tulokset ovat hyvät; uusi ilme herättää enemmän positiivisia huomioita, meitä suositeltaisiin ystäville todennäköisemmin kuin viime vuonna ja sloganimme “Pysähdy elämään” herättää juuri sellaisia positiiviseksi luokiteltavia vastauksia kuin olemme brändiuudistuksen myötä toivoneetkin. Verkkosivumme saivat yleisarvosanan 8, ja valtaosa vastaajista kokee saavansa rahoilleen vastinetta asioidessaan Jyväs-Parkilla. 

Parantamisen varaa on toki aina. Kyselytulosten perusteella töitä pitää tehdä esimerkiksi nostaaksemme mielikuvaa Jyväs-Parkista uudistuvana toimijana.

Käy lukemassa tutkimuksen tulokset tarkemmin oheisesta liitteestä. 

Kiitokset kaikille vastanneille! Arvonnassa voittaneille on ilosanoma ilmoitettu 15.6. Pysäköintirahakortin voittivat tällä kertaa Heidi, Sara, Seppo, Teemu ja Vesa.

Takaisin ajankohtaisiin